Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38029
Назва: Основні методи просування та системи збуту продукції готельного і ресторанного бізнесу
Автори: Жуков В. В.
Міщерюк А.
Теми: готельно-ресторанний бізнес
методи просування продукції
система збуту продукції
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Жуков В. В. Основні методи просування та системи збуту продукції готельного і ресторанного бізнесу / В. В. Жуков. А. Міщерюк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку індустрії гостинності і крафтових виробництв : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 95-річчю заснування Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, 20 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – С. 222-224.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто просування збуту продукції у готельно-ресторанному бізнесі, спрямованого на інформування потенційних споживачів. Проаналізовано основні методи просування продукції: реклама, зв’язки з громадськістю, стимулювання збуту, PR-діяльність (зв’язки з громадськістю), особисті продажі та інтернет-маркетинг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38029
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези _Жуков, Міщерюк.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.