Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38043
Назва: Роль етикету та дипломатії в налагодженні міжнародних бізнес-комунікацій і формуванні ділового іміджу
Автори: Яцина В. В.
Волоснікова Н. М.
Климова С. О.
Теми: дипломатична комунікація
міжнародні бізнес-комунікації
діловий етикет
корпоративний імідж
крос-культурні комунікації
діджиталізація комунікацій
бізнес-протокол
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Яцина В. В. Роль етикету та дипломатії в налагодженні міжнародних бізнес-комунікацій і формуванні ділового іміджу / В. В. Яцина, Н. М. Волоснікова, С. О. Климова // Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти. – 2025. - №16. – С. 85–99.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є обґрунтування етичних та дипломатичних норм і принципів як невід’ємної складової бізнес-комунікацій для визначення їх впливу на формування ділового іміджу міжнародних компаній. Для досягнення поставленої мети було застосовано комплексний підхід, що поєднує теоретичний аналіз, метод порівняння, кейс-стаді та контент- аналіз. Визначено, що трансформація дипломатичних й етичних норм у суспільстві безпосередньо пов’язана з технологічними, інноваційними, політичними та іншими чинниками. Це формує підстави для активного впровадження нових правил етикету у міжнародні бізнес-комунікації для підвищення їх ефективності та формування успішного ділового іміджу компаній. Проведений аналіз дипломатичних аспектів налагодження міжнародних бізнес-комунікацій виявив фактори успіху, що сприяють підвищенню ефективності діяльності міжнародних компаній. Встановлено вербальний і невербальний прояви таких чинників впливу етикету та дипломатичних норм на міжнародні бізнес-комунікації, як міжкультурні особливості, професійний рівень розвитку бізнесу, діджиталізація, політичні та правові зміни у суспільстві, а також соціальний чинник. Сформовано дипломатичні аспекти налагодження міжнародних бізнес-комунікацій. Виявлено та конкретизовано вербальний і поведінковий прояви чинників, що безпосередньо впливають на ефективність міжнародних бізнес-комунікацій у контексті впливу дипломатичних та етичних норм. Обґрунтовано доцільність впровадження сучасного трансформованого протоколу та етикету в діяльність компанії для покращення її ділового іміджу на міжнародному ринку. Результати дослідження визначають сучасні тренди дипломатичного протоколу, що дозволяє вдосконалити ділову комунікацію міжнародних компаній та покращити їх діловий імідж. Розкриття цього питання сприяє більшій ефективності проєктування іміджу як на теоретичному, так і практичному рівнях. Отримані результати є основою для майбутніх наукових дискусій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38043
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
344696-Текст статті-800306-1-10-20251128 (1).pdf279,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.