Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38047
Назва: Social and communication support of an organization
Автори: Wang Honghai
Теми: social and communication support
social communication
communication strategy
digital transformation
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Wang Honghai Social and communication support of an organization / Wang Honghai // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – 2025. - № 3 (вересень). – С. 59-61.
Короткий огляд (реферат): Social and communication support constitutes a vital element of ethical management practices and serves as a key determinant of organizational success in competitive environments. It ensures the transparency and inclusiveness of managerial decisions, fosters trust among employees and stakeholders, and contributes to the formation of a positive corporate image. The purpose of this study is to examine contemporary scientific approaches to understanding social and communication support as an integrated management category that unites the content, institutional, and technological components of social interaction within an organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38047
Розташовується у зібраннях:Статті (КМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ван Хунхай_тези_молодіжний вісник.pdf222,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.