Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38070
Назва: Вплив бізнес-моделі на оцінку підприємства
Автори: Прокоф’єва К.
Білецький О.
Омаров Е.
Теми: бізнес-модель
оцінка вартості підприємства
конкурентні переваги
корпоративне управління
створення вартості
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Прокоф’єва К. Вплив бізнес-моделі на оцінку підприємства / К. Прокоф’єва, О. Білецький, Е. Омаров // The 4th International Scientific and Practical Conference "Modern Perspectives on Global Scientific Solutions", August 4-6. - Bergen, Norway, 2025. – Р. 27-29.
Короткий огляд (реферат): У тезах розкрито взаємозв’язок між бізнес-моделлю підприємства, конкурентними перевагами та його ринковою оцінкою. Наголошено, що здатність компанії створювати, доставляти і захоплювати вартість визначає стабільність і передбачуваність майбутніх грошових потоків, які є ключовими параметрами оцінки. Виокремлено чотири моделі створення вартості — активоорієнтовані, сервісні, технологічні та мережеві — що по-різному впливають на мультиплікатори та інвестиційну привабливість підприємств. Обґрунтовано важливість сильного корпоративного управління та управлінської компетентності, які знижують ризики та підвищують довіру інвесторів, посилюючи загальну вартість компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38070
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Прокоф'єва,Білецький,Омаров.pdf155,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.