Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокоф’єва К.-
dc.contributor.authorБілецький О.-
dc.contributor.authorОмаров Е.-
dc.date.accessioned2025-12-12T11:39:03Z-
dc.date.available2025-12-12T11:39:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПрокоф’єва К. Вплив бізнес-моделі на оцінку підприємства / К. Прокоф’єва, О. Білецький, Е. Омаров // The 4th International Scientific and Practical Conference "Modern Perspectives on Global Scientific Solutions", August 4-6. - Bergen, Norway, 2025. – Р. 27-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38070-
dc.description.abstractУ тезах розкрито взаємозв’язок між бізнес-моделлю підприємства, конкурентними перевагами та його ринковою оцінкою. Наголошено, що здатність компанії створювати, доставляти і захоплювати вартість визначає стабільність і передбачуваність майбутніх грошових потоків, які є ключовими параметрами оцінки. Виокремлено чотири моделі створення вартості — активоорієнтовані, сервісні, технологічні та мережеві — що по-різному впливають на мультиплікатори та інвестиційну привабливість підприємств. Обґрунтовано важливість сильного корпоративного управління та управлінської компетентності, які знижують ризики та підвищують довіру інвесторів, посилюючи загальну вартість компанії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.subjectоцінка вартості підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectкорпоративне управлінняuk_UA
dc.subjectстворення вартостіuk_UA
dc.titleВплив бізнес-моделі на оцінку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Прокоф'єва,Білецький,Омаров.pdf155,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.