Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38070
Title: Вплив бізнес-моделі на оцінку підприємства
Authors: Прокоф’єва К.
Білецький О.
Омаров Е.
Keywords: бізнес-модель
оцінка вартості підприємства
конкурентні переваги
корпоративне управління
створення вартості
Issue Date: 2025
Citation: Прокоф’єва К. Вплив бізнес-моделі на оцінку підприємства / К. Прокоф’єва, О. Білецький, Е. Омаров // The 4th International Scientific and Practical Conference "Modern Perspectives on Global Scientific Solutions", August 4-6. - Bergen, Norway, 2025. – Р. 27-29.
Abstract: У тезах розкрито взаємозв’язок між бізнес-моделлю підприємства, конкурентними перевагами та його ринковою оцінкою. Наголошено, що здатність компанії створювати, доставляти і захоплювати вартість визначає стабільність і передбачуваність майбутніх грошових потоків, які є ключовими параметрами оцінки. Виокремлено чотири моделі створення вартості — активоорієнтовані, сервісні, технологічні та мережеві — що по-різному впливають на мультиплікатори та інвестиційну привабливість підприємств. Обґрунтовано важливість сильного корпоративного управління та управлінської компетентності, які знижують ризики та підвищують довіру інвесторів, посилюючи загальну вартість компанії.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38070
Appears in Collections:Статті (МБА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Прокоф'єва,Білецький,Омаров.pdf155,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.