Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38071
Title: Цифровий контент-маркетинг в управлінні підприємствами
Authors: Прокоф’єва К.
Білецький О.
Омаров Е.
Keywords: цифровий контент-маркетинг
цифровізація
брендинг
B2B-ринок
маркетингові комунікації
Issue Date: 2025
Citation: Прокоф’єва К. Цифровий контент-маркетинг в управлінні підприємствами / К. Прокоф’єва, О. Білецький, Е. Омаров // Технології, інструменти та стратегії реалізації наукових досліджень: збірник наукових праць з матеріалами IX Міжнародної наукової конференції, м. Запоріжжя, 25 липня, 2025 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: ТОВ УКРЛОГОС Груп, 2025. — С. 25-27.
Abstract: У статті розглянуто вплив цифровізації на трансформацію маркетингових стратегій підприємств, особливо у B2B-сегменті. Обґрунтовано зростання ролі цифрового контент-маркетингу як інструмента формування бренду, зміцнення довіри й залучення цільової аудиторії. Проаналізовано зміну поведінки покупців, які дедалі частіше ухвалюють рішення на основі самостійного онлайн-пошуку інформації. Визначено ключові цифрові інструменти, що підвищують ефективність комерційної діяльності та забезпечують конкурентні переваги підприємств у сучасному бізнес-середовищі. Зроблено висновок про необхідність стратегічної інтеграції контент-маркетингу у загальну систему управління брендом і взаємодії зі стейкголдерами.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38071
Appears in Collections:Статті (МБА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Прокоф'єва, Білецький, Омаров.pdf154,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.