Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38071
Назва: Цифровий контент-маркетинг в управлінні підприємствами
Автори: Прокоф’єва К.
Білецький О.
Омаров Е.
Теми: цифровий контент-маркетинг
цифровізація
брендинг
B2B-ринок
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Прокоф’єва К. Цифровий контент-маркетинг в управлінні підприємствами / К. Прокоф’єва, О. Білецький, Е. Омаров // Технології, інструменти та стратегії реалізації наукових досліджень: збірник наукових праць з матеріалами IX Міжнародної наукової конференції, м. Запоріжжя, 25 липня, 2025 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: ТОВ УКРЛОГОС Груп, 2025. — С. 25-27.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто вплив цифровізації на трансформацію маркетингових стратегій підприємств, особливо у B2B-сегменті. Обґрунтовано зростання ролі цифрового контент-маркетингу як інструмента формування бренду, зміцнення довіри й залучення цільової аудиторії. Проаналізовано зміну поведінки покупців, які дедалі частіше ухвалюють рішення на основі самостійного онлайн-пошуку інформації. Визначено ключові цифрові інструменти, що підвищують ефективність комерційної діяльності та забезпечують конкурентні переваги підприємств у сучасному бізнес-середовищі. Зроблено висновок про необхідність стратегічної інтеграції контент-маркетингу у загальну систему управління брендом і взаємодії зі стейкголдерами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38071
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Прокоф'єва, Білецький, Омаров.pdf154,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.