Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова В. М.-
dc.contributor.authorЯстремська О. М.-
dc.date.accessioned2025-12-12T13:03:56Z-
dc.date.available2025-12-12T13:03:56Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГриньова В. М. Значення бренда підприємства в процесі управління персоналом / В. М. Гриньова, О. М. Ястремська // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 90-93.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38075-
dc.description.abstractIn the article the question of using the enterprise brand in staff management, its functions, tendencies of its using in Ukraine are considered. It is offered to use and real and virtual brands.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectбрендінгuk_UA
dc.subjectменеджмент персоналуuk_UA
dc.subjectзалучення трудових ресурсівuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectбренд-сайтиuk_UA
dc.subjectпродуктивність праціuk_UA
dc.titleЗначення бренда підприємства в процесі управління персоналомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гриньова.pdf651,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.