Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38075
Назва: Значення бренда підприємства в процесі управління персоналом
Автори: Гриньова В. М.
Ястремська О. М.
Теми: брендінг
менеджмент персоналу
залучення трудових ресурсів
SWOT-аналіз
бренд-сайти
продуктивність праці
Дата публікації: 2005
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Гриньова В. М. Значення бренда підприємства в процесі управління персоналом / В. М. Гриньова, О. М. Ястремська // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 90-93.
Короткий огляд (реферат): In the article the question of using the enterprise brand in staff management, its functions, tendencies of its using in Ukraine are considered. It is offered to use and real and virtual brands.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38075
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гриньова.pdf651,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.