Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38151| Title: | Вплив регуляторних механізмів фінансування вищої освіти на інклюзивність та формування людського капіталу |
| Authors: | Писарчук О. В. |
| Keywords: | інклюзивна економіка фінансування вищої освіти людський капітал індикативна собівартість регуляторна політика адресна підтримка нерівність |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Писарчук О. В. Вплив регуляторних механізмів фінансування вищої освіти на інклюзивність та формування людського капіталу / О. В. Писарчук // Сталий розвиток економіки. – 2025. - № 3(54). – С. 349-355. |
| Abstract: | В статті досліджено вплив регуляторних механізмів фінансування вищої освіти в Україні на інклюзивність освітнього простору та формування людського капіталу в умовах соціально-економічної аси- метрії. Метою є ідентифікація суперечностей між чинною політикою фінансування, зокрема механізмом індикативної собівартості, та принципами соціальної справедливості, а також розробка пропозицій для її вдосконалення. Авторський внесок полягає у систематизації проблем інклюзивності через SWOT-аналіз та кейс-стаді, що виявили обмеження уніфікованого ціноутворення та недостатність адресної підтримки враз- ливих груп. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні тріади базових компонентів інклюзивного фінансування та адаптації міжнародного досвіду до українського контексту. Практичне значення результатів проявляється у пропозиціях щодо впровадження багатоканальних моделей фінансування, включаючи со- ціальні ваучери та цифрові платформи. Висновки підкреслюють необхідність трансформації регуляторної політики для забезпечення рівного доступу до освіти та посилення соціальної мобільності. |
| URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38151 |
| Appears in Collections: | Статті (ОБК) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Писарчук ОВ стаття Сталий розв економ 3_54_2025.pdf | 366,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.