Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38159
Title: Використання архетипів для формування емоційних комунікацій брендів в умовах економіки вражень
Authors: Ларіна К. В.
Keywords: архетип бренду
економіка вражень
бренд-комунікації
емоційний зв’язок
бренд-ідентичність
соціальний медіа маркетинг
Issue Date: 2025
Citation: Ларіна К. В. Використання архетипів для формування емоційних комунікацій брендів в умовах економіки вражень / К.В. Ларіна // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – № 3 (вересень). - С. 196-198.
Abstract: У статті розглянуто використання архетипів бренду як ефективного інструменту формування емоційного зв’язку з аудиторією в умовах розвитку економіки вражень. Проаналізовано роль архетипів у побудові цілісного образу бренду, здатного резонувати з цільовою аудиторією на рівні підсвідомості. Показано практичну цінність застосування архетипів у соціальних мережах, зокрема для формування цифрової ідентичності бренду, а також окреслено значення ефективного брендингу в українському контексті.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38159
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.