Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38159
Назва: Використання архетипів для формування емоційних комунікацій брендів в умовах економіки вражень
Автори: Ларіна К. В.
Теми: архетип бренду
економіка вражень
бренд-комунікації
емоційний зв’язок
бренд-ідентичність
соціальний медіа маркетинг
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ларіна К. В. Використання архетипів для формування емоційних комунікацій брендів в умовах економіки вражень / К.В. Ларіна // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – № 3 (вересень). - С. 196-198.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто використання архетипів бренду як ефективного інструменту формування емоційного зв’язку з аудиторією в умовах розвитку економіки вражень. Проаналізовано роль архетипів у побудові цілісного образу бренду, здатного резонувати з цільовою аудиторією на рівні підсвідомості. Показано практичну цінність застосування архетипів у соціальних мережах, зокрема для формування цифрової ідентичності бренду, а також окреслено значення ефективного брендингу в українському контексті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38159
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ларіна К.В. Використання архетипів 2025 репозиторій.pdf565,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.