Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВелика О. Ю.-
dc.date.accessioned2025-12-16T23:36:00Z-
dc.date.available2025-12-16T23:36:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВелика О. Ю. Маржинальний прибуток як критерій формування системи мотивації менеджерів з продажів / О.Ю. Велика // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Випуск присвячено Міжнародній науковій конференції з економічного розвитку та спадщини Семена Кузнеця CED-2025. – Харків: ХНЕУ ім. С Кузнеця. – 2025. – №3. – С. 66-69.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38160-
dc.description.abstractОбґрунтовано використання маржинального прибутку як критерію формування системи мотивації менеджерів із продажів. Показано переваги такої системи порівняно із системою мотивації від обсягів реалізації. Запропоновано методи, на основі яких можна визначити планові обсяги доходів і змінних витрат підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаржинальний прибутокuk_UA
dc.subjectобсяги реалізаціїuk_UA
dc.subjectдохідuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectзмінні витратиuk_UA
dc.titleМаржинальний прибуток як критерій формування системи мотивації менеджерів з продажівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mv-3-2025-66-69.pdf679,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.