Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38160
Title: Маржинальний прибуток як критерій формування системи мотивації менеджерів з продажів
Authors: Велика О. Ю.
Keywords: маржинальний прибуток
обсяги реалізації
дохід
мотивація
ефективність
прибуток
змінні витрати
Issue Date: 2025
Citation: Велика О. Ю. Маржинальний прибуток як критерій формування системи мотивації менеджерів з продажів / О.Ю. Велика // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Випуск присвячено Міжнародній науковій конференції з економічного розвитку та спадщини Семена Кузнеця CED-2025. – Харків: ХНЕУ ім. С Кузнеця. – 2025. – №3. – С. 66-69.
Abstract: Обґрунтовано використання маржинального прибутку як критерію формування системи мотивації менеджерів із продажів. Показано переваги такої системи порівняно із системою мотивації від обсягів реалізації. Запропоновано методи, на основі яких можна визначити планові обсяги доходів і змінних витрат підприємства.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38160
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mv-3-2025-66-69.pdf679,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.