Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.contributor.authorСидоренко Д. Б.-
dc.date.accessioned2025-12-16T23:38:24Z-
dc.date.available2025-12-16T23:38:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛаріна К. В. Формування стратегії просування дистриб’ютора GP Batteries на українському ринку / К.В. Ларіна, Д. Б. Сидоренко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. – С. 271-276.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38161-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз теоретичних підходів до формування маркетингової стратегії просування та запропоновані практичні напрямки її реалізації на прикладі дистриб’ютора міжнародного бренду GP Batteries в Україні. Визначені концептуальні засади формування стратегії просування GP Batteries з врахуванням міксу поєднання традиційних та новітніх диджитал-інструментів просування.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпросування дистриб’ютораuk_UA
dc.subjectдиджитал-інструменти просуванняuk_UA
dc.subjectGP Batteriesuk_UA
dc.titleФормування стратегії просування дистриб’ютора GP Batteries на українському ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ларіна К.В. Сидоренко Д.Б. Формування стратегії GP Batteries.pdf757,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.