Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38161
Назва: Формування стратегії просування дистриб’ютора GP Batteries на українському ринку
Автори: Ларіна К. В.
Сидоренко Д. Б.
Теми: маркетингова стратегія
просування дистриб’ютора
диджитал-інструменти просування
GP Batteries
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ларіна К. В. Формування стратегії просування дистриб’ютора GP Batteries на українському ринку / К.В. Ларіна, Д. Б. Сидоренко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. – С. 271-276.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз теоретичних підходів до формування маркетингової стратегії просування та запропоновані практичні напрямки її реалізації на прикладі дистриб’ютора міжнародного бренду GP Batteries в Україні. Визначені концептуальні засади формування стратегії просування GP Batteries з врахуванням міксу поєднання традиційних та новітніх диджитал-інструментів просування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38161
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ларіна К.В. Сидоренко Д.Б. Формування стратегії GP Batteries.pdf757,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.