Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDekhtyar N.-
dc.date.accessioned2025-12-20T13:15:52Z-
dc.date.available2025-12-20T13:15:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationDekhtyar N. Strategising the development of digital tourism using artificial intelligence agents / N. Dekhtyar // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 534-538.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38206-
dc.description.abstractThe recovery of tourism after crises requires a systematic state approach that includes both core and symbiotic sectors. Traditional cost‑output models capture only part of these interactions, while modern strategies emphasize eco‑urbanized environments and the synergy of unrelated industries. Information flows and emotional triggers strongly shape travel decisions, making AI‑based monitoring essential to counter misinformation. These measures can support sustainable tourism development in Ukraine.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjecttourism recoveryuk_UA
dc.subjectsymbiotic sectorsuk_UA
dc.subjecteco‑urbanized environmentuk_UA
dc.subjectinformation flowsuk_UA
dc.subjectAI‑based monitoringuk_UA
dc.titleStrategising the development of digital tourism using artificial intelligence agentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дехтяр_тези_2025.11.21.pdf530,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.