Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38206
Назва: Strategising the development of digital tourism using artificial intelligence agents
Автори: Dekhtyar N.
Теми: tourism recovery
symbiotic sectors
eco‑urbanized environment
information flows
AI‑based monitoring
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Dekhtyar N. Strategising the development of digital tourism using artificial intelligence agents / N. Dekhtyar // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 534-538.
Короткий огляд (реферат): The recovery of tourism after crises requires a systematic state approach that includes both core and symbiotic sectors. Traditional cost‑output models capture only part of these interactions, while modern strategies emphasize eco‑urbanized environments and the synergy of unrelated industries. Information flows and emotional triggers strongly shape travel decisions, making AI‑based monitoring essential to counter misinformation. These measures can support sustainable tourism development in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38206
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дехтяр_тези_2025.11.21.pdf530,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.