Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38214
Title: Формування толерантності як професійно значущої якості у майбутніх психологів в умовах сучасного соціокультурного простору
Authors: Світлична Н.
Голубєв С.
Бойко Ю.
Keywords: толерантність
професійна компетентність
майбутні психологи
соціокультурний простір
особистісний розвиток
компоненти толерантності
Issue Date: 2025
Citation: Світлична Н. Формування толерантності як професійно значущої якості у майбутніх психологів в умовах сучасного соціокультурного простору / Н. Світлична, С. Голубєв, Ю.Бойко // Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. – 2025. – №25. – С 164-172.
Abstract: У статті розглянуто проблему формування толерантності як професійно значущої якості майбутніх психологів у сучасному соціокультурному просторі. Актуальність теми зумовлена потребою у фахівцях, здатних до ефективної взаємодії з представниками різних соціальних та культурних груп на засадах поваги, емпатії й безоцінного прийняття. Проаналізовано поняття толерантності, її структуру та значення в професійній діяльності психолога. Виявлено суперечності між необхідністю формування толерантного світогляду та недостатньою ефективністю освітніх програм. Метою дослідження є визначення рівня сформованості толерантності у студентів-психологів, її структурних компонентів і видів, а також обґрунтування ефективності психодіагностичних і психотренінгових методів її розвитку. Встановлено достовірні відмінності між групами за окремими видами й компонентами толерантності. Результати засвідчують переважання середнього рівня толерантності, що вказує на необхідність цілеспрямованої корекційно-розвивальної роботи. Обґрунтовано доцільність використання психотренінгових технологій у професійній підготовці майбутніх психологів.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38214
Appears in Collections:Статті (ПС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Світлична Голубєв Бойко.pdf619,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.