Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38230
Title: особливості впровадження цифрових маркетингових технологій у процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Authors: Дзеніс О. О.
Севрюков О. В.
Keywords: цифрові технології
міжнародна логістика
логістична діяльність
управління
зовнішньоекономічна діяльність
Issue Date: 2025
Citation: Дзеніс О. О., Севрюков О. В. особливості впровадження цифрових маркетингових технологій у процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / О. О. Дзеніс, О. В. Севрюков // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 553-557.
Abstract: У роботі досліджено особливості використання цифрових технологій в управлінні міжнародною логістичною діяльністю підприємства в умовах цифрової економіки та інтеграції до європейського ринку. Обґрунтовано роль сучасних цифрових рішень у підвищенні ефективності, прозорості та адаптивності логістичних процесів у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38230
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Дзеніс-Севрюков.pdf6,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.