Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38279
Title: Персональний бренд як інструмент маркетингових комунікацій у цифрову епоху
Authors: Підько Д. Є.
Афанасьєва О. М.
Keywords: персональний бренд
маркетингові комунікації
цифрова епоха
соціальні мережі
самопрезентація
репутація
стратегія бренду
цільова аудиторія
Issue Date: 2025
Citation: Підько Д. Є. Персональний бренд як інструмент маркетингових комунікацій у цифрову епоху / Д. Є. Підько, науковий керівник: О. М. Афанасьєва // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень : молодіжна наукова ліга IX Міжнародна студентська наукова конференція. 2025. – С. 695-696.
Abstract: У статті розглядається персональний бренд як важливий інструмент маркетингових комунікацій у цифрову епоху. Проаналізовано сутність поняття «персональний бренд», його ключові характеристики та роль у формуванні довіри, лояльності й емоційного зв’язку з цільовою аудиторією. Особливу увагу приділено функціям персонального бренду в системі маркетингових комунікацій, зокрема емоційній, інформаційній, комунікаційній та функції соціального підтвердження. Розкрито вплив цифрового середовища й соціальних мереж на процес формування та підтримки персонального бренду, визначено основні етапи побудови ефективної стратегії персонального брендингу. Наведено приклади успішних персональних брендів сучасності та підкреслено значення автентичності, послідовності й репутаційного менеджменту в цифровому просторі.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38279
Appears in Collections:Статті студентів (БЖЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
159-226-PB_removed (2)_removed.pdf410,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.