Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотапюк І. П.-
dc.contributor.authorШабельник С. С.-
dc.contributor.authorБорисенко Д. В.-
dc.date.accessioned2025-12-22T20:44:30Z-
dc.date.available2025-12-22T20:44:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПотапюк І. П. Інвент-менеджмент у системі бренд-менеджменту: синергія комунікацій та іміджу / І. П. Потапюк, С. С. Шабельник, Д. В. Борисенко // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2025. - Том 10. - № 3. - С. 129-132.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38310-
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні та методологічні засади івент-менеджменту як невід’ємної складової сучасної системи бренд менеджменту. Івент розглядається не лише як форма організації подій, а як потужний комунікаційний інструмент, здатний активізувати емоційне сприйняття бренду, сформувати його ідентичність та забезпечити лояльність споживачів. Акцентовано увагу на тому, що події як форма публічної комунікації дозволяють бренду взаємодіяти зі споживачами в режимі «живого досвіду», створюючи позитивний імідж і довіру до торгової марки або організації. У процесі дослідження було проаналізовано основні типи івентів у контексті бренд-комунікацій (корпоративні, культурні, соціальні, рекламно-промоційні та іміджеві заходи) та їхній вплив на формування брендової цінності. Розкрито сутність синергії між івент-комунікаціями та брендом як цілісною комунікаційною системою. Обґрунтовано, що івент-менеджмент у взаємозв’язку з бренд-менеджментом сприяє формуванню довготривалих емоцій них зв’язків між брендом і споживачем, що є важливим фактором у побудові конкурентоспроможності та ринкової стабільності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectівентuk_UA
dc.subjectівент-менеджментuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectемоційний досвідuk_UA
dc.subjectподієвий маркетингuk_UA
dc.subjectівент-стратегіяuk_UA
dc.titleІнвент-менеджмент у системі бренд-менеджменту: синергія комунікацій та іміджуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (КМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10-3-4-129-132-1.pdf439,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.