Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38310
Title: Інвент-менеджмент у системі бренд-менеджменту: синергія комунікацій та іміджу
Authors: Потапюк І. П.
Шабельник С. С.
Борисенко Д. В.
Keywords: івент
івент-менеджмент
бренд
бренд-менеджмент
комунікації
імідж
емоційний досвід
подієвий маркетинг
івент-стратегія
Issue Date: 2025
Citation: Потапюк І. П. Інвент-менеджмент у системі бренд-менеджменту: синергія комунікацій та іміджу / І. П. Потапюк, С. С. Шабельник, Д. В. Борисенко // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2025. - Том 10. - № 3. - С. 129-132.
Abstract: У статті розкрито теоретичні та методологічні засади івент-менеджменту як невід’ємної складової сучасної системи бренд менеджменту. Івент розглядається не лише як форма організації подій, а як потужний комунікаційний інструмент, здатний активізувати емоційне сприйняття бренду, сформувати його ідентичність та забезпечити лояльність споживачів. Акцентовано увагу на тому, що події як форма публічної комунікації дозволяють бренду взаємодіяти зі споживачами в режимі «живого досвіду», створюючи позитивний імідж і довіру до торгової марки або організації. У процесі дослідження було проаналізовано основні типи івентів у контексті бренд-комунікацій (корпоративні, культурні, соціальні, рекламно-промоційні та іміджеві заходи) та їхній вплив на формування брендової цінності. Розкрито сутність синергії між івент-комунікаціями та брендом як цілісною комунікаційною системою. Обґрунтовано, що івент-менеджмент у взаємозв’язку з бренд-менеджментом сприяє формуванню довготривалих емоцій них зв’язків між брендом і споживачем, що є важливим фактором у побудові конкурентоспроможності та ринкової стабільності.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38310
Appears in Collections:Статті (КМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10-3-4-129-132-1.pdf439,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.