Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38331
Назва: Розробка мотиваційних уроків для учнів середньої школи на базі STEAM-лабораторії ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Автори: Димерцов Д. О.
Теми: STEAM освіта
VR технології
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Димерцов Д. О. Розробка мотиваційних уроків для учнів середньої школи на базі STEAM-лабораторії ХНЕУ ім. С. Кузнеця / Д. О. Димерцов // Фізичне виховання, безпека життєдіяльності і сучасні технології виробництва : Збірник наукових праць ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21 березня 2025 р. – Харків, 2025. – С. 213-214.
Короткий огляд (реферат): STEAM лабораторія ХНЕУ ім. С. Кузнеця це саме те місце де запроваджуються всі традиції STEAM освіти, у якій під час уроків в центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити. Учні навчаються вирішувати це завдання шляхом проб і помилок, розвиваючи критичне мислення та навички командної роботи. Створення STEAM-лабораторії зумовлене нагальною потребою показати учням, як природні явища проявляються у реальному житті. Основна мета–познайомити їх із науковими дослідженнями та експериментами, заохотити до вивчення науки й техніки, а також показати практичну значимість наукових знань. Такий вид освіти допомагає пояснити, як влаштований світ, і розвивати в учнів цікавість до нових відкриттів, що в принципі закладено в саме слово STEAM–це акронім, що складається з наступних компонентів: природничі науки (Science), технології (Technology), технічна творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математика (Mathematics).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38331
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FILE VIEW.pdf679,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.