Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3061-3070 зі 3426 (час пошуку: 0.016 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Методичні рекомендації до комплексного тренінгу для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівняБлизнюк Т. П.; Кузь О. М.; Майстренко О. В.
2024Management. Guidelines for completing a coursework for Bachelor’s (first) degree higher education students of speciality 073 «Management» of the educational program «Logistics»Iastremska O.; Kozlova I.
2025Comprehensive Training. Guidelines for implementation for Bachelor's (first) degree higher education students of speciality 075 "Marketing", study programme "Marketing"Hrynevych L.; Kotelnikova I.
2025Менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняЯстремська О.; Козлова І.
2024Management: program of the course for students specialty 073 «Marketing» study programme «Marketing» of the first (bachelor) levelMyronova O.; Barkova K.
2024Психологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняПанчук А.
2025Analysis of startup project ecosystem factors in the modern economy (the case of China)Lohinova K.; Myronova O.; Yazlyuk B.
2024Pedagogical internship: program of the course for students specialty 073 “Management”, study programme “Management” of the third (educational and scientific) levelLepeyko T.; Gruzina I.
2025Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О.
2024В2В маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняПанчук А.