Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3071-3080 зі 3426 (час пошуку: 0.012 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Marketing consumer behavior : program of the course for students of all specialties of the educational level second (master’s) degreePanchuk A.
2024Маркетингова поведінка споживачів : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняПанчук А.
2024Формування системи мотивації основного персоналу: підходи та методиАндрієнко О. В.
2025Теоретичні засади організації форсайту в економічних дослідженнях формування стратегій розвиткуПономаренко В. С.; Ястремська О. О.
2024Інтеграція ризик-менеджменту в загальну стратегію розвитку підприємстваДемченко Г. В.; Аванесова Н. Е.
2024HR-МАРКЕТИНГ: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М.
2024Marketing in the banking sector : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) levelBoiko N.
2024Маркетинг у банківському секторі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняБойко Н.
2024HR marketing : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) levelUs M.
2024Marketing communications : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) levelUs M.