Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3071-3080 зі 3527 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Від інформації до маніпуляції: як Telegram впливає на українську медіасферуРибальченко О. І.
2024Етика бренду як конкурентна перевага в умовах нових споживчих вимогОшурко Е. А.; Афанасьєва О. М.
2024Види вражень та їх вимірювання як результата діяльності підприємстваЯстремська О. О.
2024Substantiation of the conceptual and categorical apparatus of the symbiosis of the experience economy and strategizingIastremska O.
2024Гендерна рівність у лідерствіДругова О. С.
2024The influence of the effectiveness of intercultural communication on the development of the tourism industryBlyznyuk T.; Naumov O.; Shepeleva O.
2024Інформаційна економіка та цифрові технології: виклики та загрозиЯцина В. В.; Бугайова А. А.
2024Роль, напрями та стратегія публічної дипломатії в УкраїніЯцина В. В.; Гаджієва А. Р.
2024The role and modern trends in the development of controlling in enterprise management: theoretical aspects and practical application in Ukraine and AzerbaijanDruhova O.; Huseynli Shamil Rufat ogly
2024Формування соціально-волонтерських проєктів з залученням PR-івентів в сучасних умовахБлизнюк Т.; Майстренко О.; Кінас І.