Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3161-3170 зі 3527 (час пошуку: 0.014 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Стратегічне управління ризиками у глобальних ланцюгах постачання в умовах нестабільного середовищаДемченко Г. В.
2024Вплив візуального контенту на сприйняття новинМарченко М. М.; Афанасьєва О. М.
2022Peculiarities of application of internet promotion tools in the b2b marketBoiko N.
2024Соціальні медіа як інструмент цифрового маркетингу: дослідження сучасних тенденцій та підходівКабанова О. О.; Єремєєва А. С.; Ус М. І.
2024Розвиток мобільного маркетингу: зміни у споживчій поведінці в еру цифрових технологійКабанова О. О.; Ус М. І.; Єремєєва А. С.
2024Еволюція HR-маркетингу та його сучасні інструментиУс М.
2019Сегментування та вибір партнерів підприємства в процесі здійснення маркетингової діяльностіУс М. І.
2024The role of entrepreneurial leadership in securing the enterprise success in conditions of uncertaintyKotlyk A. V.; Liu Lin; Liu Yantao
2024Етичні норми при висвітленні травматичного досвідуМерещенко К. С.; Афанасьєва О. М.
2024Вплив діджиталізації на розвиток бізнесуТверітнікова К. А.; Афанасьєва О. М.