Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3161-3170 зі 3426 (час пошуку: 0.036 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Галузеві особливості формування маркетингової стратегії розвитку діяльності підприємствМажник Л. О.; Єльчищев О. О.
2023Інноваційний менеджмент процесів диджиталізації УкраїниМажник Л. О.
2023Hate Language as a Negative Phenomenon of the Ukrainian Domestic Media Space in News Content about the WarShulska N.; Kostusiak N.; Zyma O.; Larina K.; Bukina N.; Kevliuk I.; Ostapchuk S.
2024Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняУс М. І.
2023Sustainable Entrepreneurship: A Bibliometric Analysis of Digital Marketing TrendsZrybnieva I.; Larina K.; Semenda O.
2024Guidelines to comprehensive professional training for Bachelor's (first) degree higher education students of speciality 073 "Management" of the educational program "Logistics"Kolodizieva T.; Melnykova K.
2024Guidelines for writing a thesis of Bachelor's (first) degree higher education students of speciality 073 "Management", educational program "Logistics"Kolodizieva T.; Melnykova K.
2024Копінг-стратегії та механізми саморегуляції особистості у військовий часУшакова І.; Світлична Н.; Селюкова Т.
2024Менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняКривобок К. В.
2024Управління інноваційними проєктами: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівняБєлікова Н.