Статті (М) : [209] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 81 до 100 з 209
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Інтернет-комунікації в системі маркетингуАфанасьєва О. М.; Родіонов С. О.; Кошарна В. В.
2020Measuring the consumers information skills in a digital supply chainGavkalova N. L.; Lola Y. Y.; Dzenis V. O.; Dzenis O. O.
2020Socially responsible approaches to doing international businessDzenis O. O.; Dzenis V. O.
2021Marketing and education: directions of distance learning developmentLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.; Martynenko M. V.; Prytychenko T. I.
2021Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринкуУс М. І.
2020Comparative analyses of factors non-performing loan in Ukraine and IndiaStrokovych H. V.; Amit Kumar; Pohorelenko N.; Dzenis O. O.; Dzenis V. O.
2020Modern trends of pricing in educational services marketLysytsia N. M.; Prytychenko T. I.
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2020Service innovations management based on emotional intelligence in UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Byelikova Y. V.; Polyakova Y. O.
2020Gender specifics of emotional intelligence as a resource for successful HR- managementLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.; Martynenko M. V.
2020Assessment of economic activity of enterprise based on the balanced scorecardMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Polyakova Y. O.; Bolotova O. O.
2020Підвищення якості надання освітніх послуг на основі соціального партнерстваУс М. І.
2020The influence of competence potential of changes in higher education on the training of specialists for entrepreneurshipVnukova N. M.; Achkasova S. A.; Us M.; Pyvovarov V.
2020Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробниківРожко В. І.
2019Напрямки інноваційної діяльності як основа конкурентоспрможності підприємствЛисиця Н. М.; Ус М. І.
2020Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємстваДзеніс В. О.; Ус М. І.
2019Роль експертизи законодавчих актів в процесі публічних закупівельІванова О. Ю.; Севостьянова Г. С.
2019Методичне забезпечення організації проведення експертизи законодавчих та нормативно-правових актів в економічній сферіІванова О. Ю.; Лаптєв В. І.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2018Соціальне партнерство в сучасній системі вищої освітиУс М. І.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 81 до 100 з 209