Статті (МЕМ) : [658] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 261 to 280 of 658
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринокЧернуха Т. С.; Бунчикова Т. С.
2021Причини та наслідки конфронтації між універсальними та специфічними знаннями випускників ЗВОСтаверська Т. О.; Чернуха Т. С.
2020Comparative analyses of factors non-performing loan in Ukraine and IndiaStrokovych H. V.; Amit Kumar; Pohorelenko N.; Dzenis O. O.; Dzenis V. O.
2020Features of regional investment policyAstakhova I. E.; Astakhova E. V.; Vannikova E. E.
2020Risk assessment of projects in the process of managing innovative developmentVereshchahina H.; Pliekhanova T. Ye.
2020Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність»Шталь Т. В.; Шульга Д. А.; Торпуп Д. А.
2020Особливості формування вартості продуктів інформаційної індустріїПіддубна Л. І.; Піддубний І. О.
2020Ланцюг вартості як інструмент ідентифікації конкурентних переваг аутсорсингових підприємств it-галузіПіддубна Л. І.; Горобинська М. В.
2020Вплив корпоративної культури на економічну ефективність ІТ-компаніїГоробинська М. В.; Сироватська К. С.
2020Brexit: для Великобританії, ЄС і України.Резнікова Т. О.; Астахова І. Е.
2020Тенденції розвитку сучасного екологічного маркетингу підприємстваАстахова І. Е.; Резнікова Т. О.
2020Штучний інтелект у маркетинговій діяльностіПроскурніна Н. В.
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2020Strategic Guidelines for the Improvement of Logistic Activities of Trade EnterprisesShtal T. V.; Uvarova A. I.; Proskurnina N. V.; Savytska N. L.
2020Трансформація бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізаціїПроскурніна Н. В.
2020Роль трансформації функцій маркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»Проскурніна Н. В.; Єресько Д. О.
2020Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Advantages and disadvantages of using innovative risk assessment methodsVereshchahina H.; Pliekhanova T. Ye.
2020Implementation of the risk assessment system for innovative activityPliekhanova T. Ye.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 261 to 280 of 658