Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедра міжнародної економіки і менеджменту
Статті (МЕМ) : [658]
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 261 to 280 of 658
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2021
Стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринок
Чернуха Т. С.
;
Бунчикова Т. С.
2021
Причини та наслідки конфронтації між універсальними та специфічними знаннями випускників ЗВО
Ставерська Т. О.
;
Чернуха Т. С.
2020
Comparative analyses of factors non-performing loan in Ukraine and India
Strokovych H. V.
;
Amit Kumar
;
Pohorelenko N.
;
Dzenis O. O.
;
Dzenis V. O.
2020
Features of regional investment policy
Astakhova I. E.
;
Astakhova E. V.
;
Vannikova E. E.
2020
Risk assessment of projects in the process of managing innovative development
Vereshchahina H.
;
Pliekhanova T. Ye.
2020
Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність»
Шталь Т. В.
;
Шульга Д. А.
;
Торпуп Д. А.
2020
Особливості формування вартості продуктів інформаційної індустрії
Піддубна Л. І.
;
Піддубний І. О.
2020
Ланцюг вартості як інструмент ідентифікації конкурентних переваг аутсорсингових підприємств it-галузі
Піддубна Л. І.
;
Горобинська М. В.
2020
Вплив корпоративної культури на економічну ефективність ІТ-компанії
Горобинська М. В.
;
Сироватська К. С.
2020
Brexit: для Великобританії, ЄС і України.
Резнікова Т. О.
;
Астахова І. Е.
2020
Тенденції розвитку сучасного екологічного маркетингу підприємства
Астахова І. Е.
;
Резнікова Т. О.
2020
Штучний інтелект у маркетинговій діяльності
Проскурніна Н. В.
2020
Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації
Проскурніна Н. В.
2020
Strategic Guidelines for the Improvement of Logistic Activities of Trade Enterprises
Shtal T. V.
;
Uvarova A. I.
;
Proskurnina N. V.
;
Savytska N. L.
2020
Трансформація бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації
Проскурніна Н. В.
2020
Роль трансформації функцій маркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівлі
Проскурніна Н. В.
2020
Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»
Проскурніна Н. В.
;
Єресько Д. О.
2020
Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівлі
Проскурніна Н. В.
2020
Advantages and disadvantages of using innovative risk assessment methods
Vereshchahina H.
;
Pliekhanova T. Ye.
2020
Implementation of the risk assessment system for innovative activity
Pliekhanova T. Ye.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 261 to 280 of 658
< previous
next >
Discover
Author
87
Козуб В. О.
73
Бестужева С. В.
56
Шталь Т. В.
34
Котиш О. М.
34
Проскурніна Н. В.
32
Дзеніс О. О.
32
Котыш Е. Н.
30
Bestuzheva S. V.
30
Kotysh O. M.
29
Липов В. В.
.
next >
Subject
55
конкурентоспроможність
54
розвиток
39
глобалізація
39
зовнішньоекономічна діяльність
37
експорт
28
підприємство
27
інновації
25
внешнеэкономическая деятельность
25
стратегія
25
экспорт
.
next >
Date issued
316
2020 - 2025
325
2010 - 2019
17
2003 - 2009
Has File(s)
658
true