Статті (МЕМ) : [622] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 281 до 300 з 622
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Модель діджиталізації управління розвитком підприємства торгівліСтаверська Т. О.
2020Основні контенти концептуалізації формування фінансово-економічного механізму забезпечення сталого розвитку підприємств торгівліСтаверська Т. О.
2020Особливости формування фінансового механізму забезпечення сталого розвиткуСтаверська Т. О.
2020Композиція інституціонального забезпечення фінансово-економічного механізму сталого розвитку підприємства торгівліСтаверська Т. О.
2020Іноземні інвестиціі в економику регіонів УкраїниНікітіна А. В.; Щетініна С. Є.; Ткаченко А. С.
2020Шляхи поліпшення інвестиційного клімату України в умовах поглиблення інтеграційних процесівНікітіна А. В.; Стулиус К. М.; Сайдалиева Л. Ю.
2020Work migration of the labour force: problems and ways of solving emigration in UkraineNikitina A. V.; Tskhovrebova Ye.
2020Критичний аналіз інвестиційної колаборації між Україною та країнами ЄСНікітіна А. В.; Лещенко С. Є.; Орєхова А. С.
2020Analysis of the impact of the coronavirus pandemic on the global economy: consequences, risks and forecastsNikitina A. V.; Klymenko A.; Nevzorova O.
2019Інноваційні процеси на ринку освітніх послугНазарова Г. В.; Дибач І. Л.
2019Концептуалізація корпоративного управління закладів вищої освіти в контексті розбудови економіки знаньНазарова Г. В.; Дибач І. Л.
2020Формування та реалізація міжнародної інвестиційної стратегії підприємства: методичний аспектБестужева С. В.; Козуб В. О.
2019Сучасний інструментарій оцінки конкурентоспроможності підприємствГаркуша В. О.; Іванієнко В. В.
2020Greenwashing as a form of modern eco-marketingAstakhova I. E.; Reznikova T. O.; Astakhova E. V.
2020Особливості стратегій та заходів екомаркетингуАстахова І. Е.; Григорова А. О.
2019Використання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Макарова Д. С.
2019Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Грида М. О.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Етапи і принципи формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємстваПроскурніна Н. В.; Маліка А. В.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 281 до 300 з 622