Статті (МЕМ) : [624] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 401 до 420 з 624
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Створення конкурентоспроможного інжинірингового продукту інноваційно орієнтованого міжнародного бізнесуВеличко К. Ю.; Носач Л. Л.; Nosach L. L.; Velychko K. Yu.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.; Дзенис В. А.; Дзенис А. А.; Dzenis V. O.; Dzenis O. O.
2003Максимизация прибыли предприятия в процессе рекламной деятельностиПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2018Принципи формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2ВПолякова Я. О.; Надеіна М. В.; Полякова Я. А.; Надеина М. В.; Polyakova Y. O.; Nadeina M. V.
2018Класифікація елементів корпоративної культури в системі управління підприємствомПолякова Я. О.; Пономаренко Т. П.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.; Ponomarenko T. P.
2018Систематизація концептуальних моделей формування збалансованої системи показників у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваПолякова Я. О.; Язєва А. С.; Полякова Я. А.; Язева А. С.; Polyakova Y. O.
2018Формалізація процесу вибору стратегічних альтернатив зовнішньоекономічної діяльності підприємстваПолякова Я. О.; Копендаха А. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Сучасні тенденції розвитку ринку електронної комерції в УкраїніПолякова Я. А.; Соломіна Д. С.; Полякова Я. О.; Соломина Д. С.; Polyakova Y. O.; Solomina D. S.
2012Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятияПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2018Трансформація теоретичної сутності поняття конкуренціїПолякова Я. О.; Саладовникова М. С.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2017Формування інформаційних систем забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльностіПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2014Принципы функционирования передаточного механизма кредитно-денежной системы в международном бизнесеПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2018Методика формування дистриб’юторської мережі підприємстваПолякова Я. О.; Юдін С. О.; Полякова Я. А.; Юдин С. А.; Polyakova Y. O.; Udin S. O.
2005Воздействие факторов внешней среды на возникновение и развитие стратегического менеджментаПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2005Принятие стратегических решений в условиях переходной экономики с помощью матрицы SWOT-анализаПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2006Методические основы формирования сбалансированной системы показателей промышленного предприятияПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2006Системное моделирование процесса выбора стратегических альтернатив развития предприятия в сфере международного бизнесаПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2011Актуальні підходи управління міжнародною економічною діяльністю підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2012Формування рекламного бюджету підприємства в процесі маркетингових комунікаційПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Обґрунтування напрямів удосконалення організаційно-економічного забезпечення логістичної діяльності торговельного підприємстваУварова А. Є.; Уварова А. Е.; Uvarova A. I.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 401 до 420 з 624