Статті (МЕМ) : [624] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 421 до 440 з 624
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Теоретичні основи функціонування фінансового механізму зовнішньоекономічної діяльностіСтахорська С. І.; Стахорская С. И.; Stakhorska S. I.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Analytical support for forming the strategy of export-import activity development of enterprises in UkraineMalyarets L. M.; Draskovic M.; Proskurnina N. V.; Dorokhov O. V.; Vovk V. A.; Малярець Л. М.; Драшкович М.; Проскурніна Н. В.; Дорохов О. В.; Вовк В. А.; Малярец Л. М.; Проскурнина Н. В.; Дорохов А. В.
2018Особливості розрахунку індексу глобальної конкурентоспроможності 4.0Піддубна Л. І.; Горобинська М. В.; Поддубная Л. И.; Горобинская М. В.; Piddubna L. I.; Gorobynska M. V.
2018Смарт-спеціалізація регіонів – європейский інструмент регіонального маркетингу і підвищення конкурентоспроможності УкраїниМатюшенко І. Ю.; Мишко Є. О.; Матюшенко И. Ю.; Мышко Е. О.; Matyushenko I. Y.; Misko Y. Y.
2018Чинники конкурентного розвитку країн в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Козуб В. О.
2018Особливості формування міжнародної конкурентоспроможності країниШталь Т. В.; Козуб В. О.
2018Чинники формування міжнародної конкурентоспроможності підприємстваКозуб В. О.; Поночовний М. О.; Козуб В. А.; Поночовный Н. А.; Kozub V. O.; Ponochovny M. O.
2018Чинники формування бізнес-середовища міжнародної діяльності підприємстваКозуб В. О.; Гармаш Д. О.; Козуб В. А.; Гармаш Д. А.; Kozub V. O.; Garmash D. A.
2018Формування інформаційного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваКозуб В. О.; Козуб В. А.; Kozub V. O.
2018Вплив процесу здійснення покупки на конкурентоспроможність товарів брендаЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Формування конкурентної моделі управління брендамиЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управлінняЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Особливості сучасного стратегічного розвитку підприємства у сфері міжнародного бізнесуБестужева С. В.; Ткаленко Н. О.; Bestuzheva S. V.; Tkalenko N. O.
2018Теоретичне забезпечення розвитку митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в УкраїніКотиш О. М.; Бестужева С. В.; Котыш Е. Н.; Kotysh O. M.; Bestuzheva S. V.
2018Особливості впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємстваБестужева С. В.; Козирєва К. М.; Козырева Е. М.; Bestuzheva S. V.; Kozyreva K. M.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Особливості формування інноваційної стратегії в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваАстахова І. Е.; Прохорова К. А.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.; Prokhorova K. A.
2018Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятияАстахова И. Э.; Ковалева Ю. Ю.; Астахова І. Е.; Ковальова Ю. Ю.; Astakhova I. E.; Kovaleva Y. Y.
2018Стратегічний аналіз як інструмент управління для підвищення ефективності діяльності національних підприємствШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Кучава К. О.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 421 до 440 з 624