Статті (МЕМ) : [658] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 421 до 440 з 658
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Особливості формування інноваційної стратегії в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваАстахова І. Е.; Прохорова К. А.; Астахова И. Э.; Prokhorova K. A.
2018Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятияАстахова И. Э.; Ковалева Ю. Ю.; Астахова І. Е.; Ковальова Ю. Ю.; Astakhova I. E.; Kovaleva Y. Y.
2019Особенности развития экологического маркетинга на предприятиях УкраиныАстахова И. Э.; Астахова І. Е.; Astakhova I. E.
2019Механистические архаизмы современного научного сообщества в эволюции научной картины мираГоробинская М. В.; Горобинська М. В.; Gorobynska M. V.
2018Аnalysis of Ukraine-Polish foreign trade within the framework of action on the free-trade zone between ukraine and the EUSerpukhov M. I.; Серпухов М. Ю.
2018Methods of conducting trade wars in international tradeSerpukhov M. I.; Серпухов М. Ю.
2018Optimizing the transport costs as a basis for intensifying the export activity of national enterprisesPis'mak V. A.; Serpukhov M. I.; Письмак В. О.; Серпухов М. Ю.; Письмак В. А.
2019Розподіл доходів як фактор економічного зростанняГроменкова С. В.; Резнікова Т. О.; Резникова Т. А.; Gromenkova S. V.; Reznikova T. O.
2019Інноваційні міжнародні системи фінансових розрахунків – криптовалютиРезнікова Т. О.; Пестун А. П.; Резникова Т. А.; Reznikova T. O.; Pestun A. P.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Визначення особливостей розвитку експортного потенціалу українських підприємств у 1991-2018рр.Піддубна Л. І.; Поддубная Л. И.; Piddubna L. I.
2019Етапи виходу підприємств малого та середнього бізнесу на ринок США через міжнародну платформу електронної комерції ЕtsyДоброскок Ю. Б.; Чумак А. О.; Чумак А. А.; Dobroskok Y. B.; Chumak A. A.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2019Створення конкурентоспроможного інжинірингового продукту інноваційно орієнтованого міжнародного бізнесуВеличко К. Ю.; Носач Л. Л.; Nosach L. L.; Velychko K. Yu.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.; Дзенис В. А.; Дзенис А. А.; Dzenis V. O.; Dzenis O. O.
2003Максимизация прибыли предприятия в процессе рекламной деятельностиПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2018Принципи формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2ВПолякова Я. О.; Надеіна М. В.; Полякова Я. А.; Надеина М. В.; Polyakova Y. O.; Nadeina M. V.
2018Класифікація елементів корпоративної культури в системі управління підприємствомПолякова Я. О.; Пономаренко Т. П.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.; Ponomarenko T. P.
2018Систематизація концептуальних моделей формування збалансованої системи показників у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваПолякова Я. О.; Язєва А. С.; Полякова Я. А.; Язева А. С.; Polyakova Y. O.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 421 до 440 з 658