Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36204
Назва: Необхідність розроблення контент-стратегії для просування продуктів в інтернет-ресурсах
Автори: Каменська А. М.
Зима О. Г.
Теми: контент-стратегія
просування продуктів
інтернет-ресурси
контент-маркетинг
цільова аудиторія
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Каменська А. М. Необхідність розроблення контент-стратегії для просування продуктів в інтернет-ресурсах / А. М. Каменська, науковий керівник : О. Г. Зима // Комунікаційні технології та їх роль у сучасному інформаційному просторі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Державне некомерційне підприємство «Державний університет «київський авіаційний інститут»». – Київ, 2025. – С. 31–36.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано ключову роль контент-стратегії в просуванні продуктів у цифровому середовищі. На основі аналізу сучасних досліджень розкрито типи контенту, етапи розробки стратегії та її інтеграцію в загальну бренд-стратегію. Доведено, що ефективність контенту залежить від глибокого аналізу потреб цільової аудиторії, вибору форматів (текстового, візуального, аудіального) та систематизації етапів впровадження (планування, реалізації, аналізу). Авторка доводить: контент-стратегія не лише залучає клієнтів, а й формує довіру до бренду через якісний та цілеспрямований зміст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36204
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каменська А. _тези.pdf199,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.