Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36463
Назва: Gastronomy of the future: innovation and emotions as keys to competitive advantage
Автори: Davydova O.
Sysoieva S.
Теми: innovation
trend
technology
restaurant business
ecology
healthy eating
dishes
competiveness
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Davydova O. Gastronomy of the future: innovation and emotions as keys to competitive advantage / O. Davydova, S. Sysoieva // Economics and Public Administration. Global scientific trends. – 2025. - Volume 2. – Р. 44-51.
Короткий огляд (реферат): The purpose of this study is to analyze and systematize innovative strategies and approaches to the formation of emotional service in the restaurant industry, aimed at creating a unique gastronomic experience and ensuring sustainable economic competitiveness and market advantages in the restaurant industry of the future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36463
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 (2).pdf318,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.