Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37972
Назва: Напрямки оцінки концентрації ринків
Автори: Дробіmько Н. А.
Теми: аналіз ринкової конкуренції
коефіцієнт ентропії
статистичні методи
крива Лоренца
Дата публікації: 2005
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Дробіmько Н. А. Напрямки оцінки концентрації ринків / Н. А. Дробітько // Економіка розвитку. – 2005. – № 4 (36). – С. 15-17.
Короткий огляд (реферат): In the article the main directions of development of the diagnostic existing methods of the marketing structure are defined. The new and modificated indices and coefficients of marketing concentration are proposed, the necessity of widening the analytical exponents of marketing power is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37972
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дробітько.pdf745,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.