Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37998
Title: Антикризові SMM-стратегії медійних брендів в умовах репутаційної кризи
Authors: Вихватенко В. М.
Афанасьєва О. М.
Keywords: антикризові стратегії
SMM
медійні бренди
репутаційна криза
кризові комунікації
Issue Date: 2025
Citation: Вихватенко В. М. Антикризові SMM-стратегії медійних брендів в умовах репутаційної кризи / В. М. Вихватенко, науковий керівник: О. М. Афанасьєва //Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень : матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, 28 листопада 2025 р. - Рівне, 2025. – С. 658-660.
Abstract: Стаття аналізує антикризові SMM-стратегії медійних брендів. Розглянуто ключові моделі реагування на репутаційні кризи в цифровому середовищі. Проаналізовано інструменти моніторингу та комунікації для мінімізації репутаційних ризиків та відновлення довіри аудиторії.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37998
Appears in Collections:Статті студентів (БЖЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Антикризові SMM-стратегії медійних брендів.pdf413,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.