Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарківська Д. К.-
dc.contributor.authorКолодізєва Т. О.-
dc.date.accessioned2025-12-21T18:20:38Z-
dc.date.available2025-12-21T18:20:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХарківська Д. К. Удосконалення системи комунікацій логістичних компаній з клієнтами на основі CRM / Д. К. Харківська, Т.О. Колодізєва // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 464-468.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38303-
dc.description.abstractДосліджено теоретико-методичні засади удосконалення системи комунікацій логістичних компаній з клієнтами на основі CRM-систем. На основі узагальнення сучасних публікацій визначено вплив CRM-систем на вдосконалення взаємодії логістичних компаній з клієнтами, обґрунтована їх важлива роль в підвищенні ефективності обслуговування клієнтів та зміцненні ринкових позицій підприємства, в оптимізації взаємодії з клієнтами та в забезпеченні оперативності, прозорості та персоналізації сервісу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectСRM-системаuk_UA
dc.subjectуправління взаємовідносинами з клієнтамиuk_UA
dc.subjectлогістична компаніяuk_UA
dc.subjectсистема комунікаційuk_UA
dc.subjectомніканальна комунікаціяuk_UA
dc.titleУдосконалення системи комунікацій логістичних компаній з клієнтами на основі CRMuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.