Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38303
Title: Удосконалення системи комунікацій логістичних компаній з клієнтами на основі CRM
Authors: Харківська Д. К.
Колодізєва Т. О.
Keywords: СRM-система
управління взаємовідносинами з клієнтами
логістична компанія
система комунікацій
омніканальна комунікація
Issue Date: 2025
Citation: Харківська Д. К. Удосконалення системи комунікацій логістичних компаній з клієнтами на основі CRM / Д. К. Харківська, Т.О. Колодізєва // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 464-468.
Abstract: Досліджено теоретико-методичні засади удосконалення системи комунікацій логістичних компаній з клієнтами на основі CRM-систем. На основі узагальнення сучасних публікацій визначено вплив CRM-систем на вдосконалення взаємодії логістичних компаній з клієнтами, обґрунтована їх важлива роль в підвищенні ефективності обслуговування клієнтів та зміцненні ринкових позицій підприємства, в оптимізації взаємодії з клієнтами та в забезпеченні оперативності, прозорості та персоналізації сервісу.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38303
Appears in Collections:Статті студентів (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.