Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38303
Назва: Удосконалення системи комунікацій логістичних компаній з клієнтами на основі CRM
Автори: Харківська Д. К.
Колодізєва Т. О.
Теми: СRM-система
управління взаємовідносинами з клієнтами
логістична компанія
система комунікацій
омніканальна комунікація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Харківська Д. К. Удосконалення системи комунікацій логістичних компаній з клієнтами на основі CRM / Д. К. Харківська, Т.О. Колодізєва // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 464-468.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретико-методичні засади удосконалення системи комунікацій логістичних компаній з клієнтами на основі CRM-систем. На основі узагальнення сучасних публікацій визначено вплив CRM-систем на вдосконалення взаємодії логістичних компаній з клієнтами, обґрунтована їх важлива роль в підвищенні ефективності обслуговування клієнтів та зміцненні ринкових позицій підприємства, в оптимізації взаємодії з клієнтами та в забезпеченні оперативності, прозорості та персоналізації сервісу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38303
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.