Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 471-480 зі 480 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Дослідження процесів цифровізації вітчизняних страхових послуг в сучасних умовахХолодний Г. О.; Антоненко О. І.
2025Інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформаціїКотельникова Ю. М; Косогова В. О.
2025Трансформація маркетингової збутової політики підприємств в умовах цифровізації та зміни споживчих пріоритетів: досвід українських компаній у 2022–2025 рокахНебилиця О.
2025Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства стратегічної галузіКотельникова Ю. М; Бабенко Є. М.
2024Особливостей збутової політики сучасного бізнесу в умовах війниНебилиця О. А.
2024Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняКрасноносова О.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Рекламний менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняБєлікова Н. В.; Писаренко Г. О.; Беликова Н. В.; Писаренко Г. А.; Bielikova N. V.; Pisarenko G. O.
2025Пошукова оптимізація в інтернет-маркетингу в умовах трансформацій генеративного штучного інтелекту: від Google до ChatGPTРодіонов С.
2025Реклама як особлива комунікативна практикаЛисиця Н. М.; Чернявська О. В.
2025Етичні виклики таргетованої реклами в умовах тотальної цифрової ідентифікаціїРейкін В. С.; Лисиця Н. М.; Чернявська О. В.