Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 471-478 зі 478 (час пошуку: 0.019 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Трансформація маркетингової збутової політики підприємств в умовах цифровізації та зміни споживчих пріоритетів: досвід українських компаній у 2022–2025 рокахНебилиця О.
2025Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства стратегічної галузіКотельникова Ю. М; Бабенко Є. М.
2024Особливостей збутової політики сучасного бізнесу в умовах війниНебилиця О. А.
2024Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняКрасноносова О.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Рекламний менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняБєлікова Н. В.; Писаренко Г. О.; Беликова Н. В.; Писаренко Г. А.; Bielikova N. V.; Pisarenko G. O.
2025Пошукова оптимізація в інтернет-маркетингу в умовах трансформацій генеративного штучного інтелекту: від Google до ChatGPTРодіонов С.
2024Development of Creative Projects and Soft Skills in Marketing. guidelines to comprehensive training for Master's (second) degree higher education students of speciality 075 "Marketing", study programme "Marketing"Kotelnikova I.
2025Guidelines to writing a thesis for Bachelor's (first) degree higher education students of special ity 075 "Marketing", study program "Marketing"Hrynevych L.; Boiko N.; Us M.