Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 25921-25930 зі 29311 (час пошуку: 0.019 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategyShtal T.; Bondarenko L.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.
2024Людський капітал як підґрунтя інноваційного розвитку підприємства: системний підхідЛебедєв С. С.
2024Формування Soft Skills при вивченні дисциплін математичного спрямуванняЛебедєв С. С.
2024Інноваційні технології в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівняВовк К. М.; Клок О. П.
2024Цифрова філософія в цифровому суспільствіТребін М. П.
2024Human capital in the concept of sustainable developmentLebediev S.
2024Mathematical modeling of thermoelastic deformation of multilayer shellsSmetankina N.; Misura S.; Misiura Ie.
2024Особливості технічної підготовки баскетболістівКравченко О.
2024Вища математика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняЛебедєва І. Л.
2024Інтернет-маркетингові стратегії як драйвер економічного зростання підприємствРодіонов С.