Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Авторы Ptashchenko O. V.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 6 по 25 из 39
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2019
Marketing policy for management of economic development in globalization
Ptashchenko O. V.
;
Afanasieva O. M.
;
Morozova Ye. S.
2019
Marketing policy for management of economic development in globalization
Ptashchenko O. V.
;
Afanasieva O. M.
;
Morozova Ye. S.
2021
Marketing tricks and their impact on human
Ptashchenko O. V.
;
Nevdachyna A. S.
2018
Ranking as an effective tool for quality assurance of labor potential
Ptashchenko O. V.
2016
Relationship of competitiveness of entrepreneurship and Internet-marketing
Ptashchenko O. V.
;
Naumik-Gladka K. G.
;
Птащенко О. В.
;
Наумік-Гладка К. Г.
;
Птащенко А. В.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
2021
Tourist enterprise marketing complex: international and national aspect
Ptashchenko O. V.
;
Vovk V. А.
2018
Transformation of the global economic space in the present
Ptashchenko O. V.
2019
Use of client-oriented marketing in the banking sector
Ptashchenko O. V.
2019
Аудит як фактор ефективності бізнесу
Шевченко І. О.
;
Птащенко О. В.
;
Шевченко И. А.
;
Птащенко А. В.
;
Shevchenko I. O.
;
Ptashchenko O. V.
2019
Бюджетна програма як основа програмно-цільового планування
Шевченко І. О.
;
Птащенко О. В.
;
Кошарна В. В.
;
Кущ Я. М.
;
Шевченко И. А.
;
Shevchenko I. O.
;
Ptashchenko O. V.
;
Kosharna V. V.
2016
Вплив інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємницької діяльності
Птащенко О. В.
;
Наумік-Гладка К. Г.
;
Птащенко А. В.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Ptashchenko O. V.
;
Naumik-Gladka K. G.
2017
Высокотехнологическое развитие: подходы и особенности становления
Птащенко Е. В.
;
Птащенко О. В.
;
Ptashchenko O. V.
2016
Дистанційне навчання – частина інновацій в освіті
Птащенко О. В.
;
Телишевська Л. І.
;
Птащенко А. В.
;
Телишевська Л. И.
;
Ptashchenko O. V.
;
Telishevska L. I.
2016
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчання
Птащенко О. В.
;
Гронь О. В.
;
Птащенко Е. В.
;
Гронь А. В.
;
Ptashchenko O. V.
;
Gron O. V.
2014
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Деньги и кредит" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обучения
Птащенко Е. В.
;
Птащенко О. В.
;
Ptashchenko O. V.
2017
Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів
Птащенко О. В.
;
Рожко В. І.
;
Птащенко Е. В.
;
Рожко В. И.
;
Ptashchenko O. V.
;
Rozhko V. I.
2014
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "ГРОШІ ТА КРЕДИТ" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання
Птащенко О. В.
;
Птащенко А. В.
;
Ptashchenko O. V.
2016
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Птащенко О. В.
;
Птащенко А. В.
;
Ptashchenko O. V.
2012
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Фінанси підприємств" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Прохорова Т. П.
;
Птащенко О. В.
;
Prokhorova T. P.
;
Ptashchenko O. V.
2016
Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачем
Птащенко О. В.
;
Мірошникова Є. Д.
;
Птащенко Е. В.
;
Мирошникова Е. Д.
;
Ptashchenko O. V.
;
Miroshnikova E. D.