Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема consumers
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 14 из 14
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Automation of forming complex advertising products
Hrabovskyi Y.
2019
International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Lysytsia N. M.
;
Лисиця Н. М.
;
Лисица Н. М.
2022
International marketing: syllabus of the educational discipline for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) level
Gron O. V.
2017
Manipulated marketing as a component of marketing potential of the enterprise
Korneeva D. E.
;
Martiyanova M. P.
2022
Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program " Business administration " of the first (bachelor's) level
Lysytsia N. M.
2012
SEGMENTATION AND TARGETING AS THE WAYS OF PROMOTING GOODS
Nikulina N.
2021
Using of Some Elements of Game Theory in Business Organizations
Silichova T. V.
2015
Використання творчого потенціалу споживачів для спільного створення цінності
Гронь О. В.
;
Гронь А. В.
2019
Вплив зарубіжного досвіду на формування вітчизняної моделі соціально-відповідального бізнесу
Козуб В. О.
;
Чернишова Л. О.
;
Козуб В. А.
;
Чернышева Л. А.
;
Kozub V. O.
;
Chernуshova L. O.
2017
Маркетингові інноваційні практики в міжнародному бізнесі
Козуб В. О.
;
Бондаренко Л. М.
;
Козуб В. А.
;
Бондаренко Л. Н.
;
Kozub V. O.
;
Bondarenko L. M.
2018
Окремі аспекти координації узгодження інтересів внутрішніх споживачів для забезпечення організаційної стійкості функціювання підприємств за допомогою теорії ігор
Сілічова Т. В.
;
Железнякова Е. Ю.
;
Силичева Т. В.
;
Железнякова Э. Ю.
;
Silichova T. V.
;
Zhelezniakova E. U.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм нав-чання
Прохорова Т. П.
;
Гронь О. В.
;
Прохорова Т. П.
;
Гронь А. В.
;
Prokhorova T. P.
;
Gron O. V.
2018
Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесі
Андросова Т. В.
;
Козуб В. О.
;
Чернишова Л. О.
;
Кот О. В.
;
Козуб В. А.
;
Чернышова Л. А.
;
Кот Е. В.
;
Androsova T. V.
;
Kozub V. O.
;
Chernуshova L. O.
;
Kot O. V.
2010
Інформаційна взаємодія підприємства з суб’єктами зовнішнього середовища в процесі інвестування
Сігаєва Т. Є.
;
Сигаева Т. Е.