Просмотр собрания по группе - Тема consumers

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 14 из 14
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Automation of forming complex advertising productsHrabovskyi Y.
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2022International marketing: syllabus of the educational discipline for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) levelGron O. V.
2017Manipulated marketing as a component of marketing potential of the enterpriseKorneeva D. E.; Martiyanova M. P.
2022Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program " Business administration " of the first (bachelor's) levelLysytsia N. M.
2012SEGMENTATION AND TARGETING AS THE WAYS OF PROMOTING GOODSNikulina N.
2021Using of Some Elements of Game Theory in Business OrganizationsSilichova T. V.
2015Використання творчого потенціалу споживачів для спільного створення цінностіГронь О. В.; Гронь А. В.
2019Вплив зарубіжного досвіду на формування вітчизняної моделі соціально-відповідального бізнесуКозуб В. О.; Чернишова Л. О.; Козуб В. А.; Чернышева Л. А.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.
2017Маркетингові інноваційні практики в міжнародному бізнесіКозуб В. О.; Бондаренко Л. М.; Козуб В. А.; Бондаренко Л. Н.; Kozub V. O.; Bondarenko L. M.
2018Окремі аспекти координації узгодження інтересів внутрішніх споживачів для забезпечення організаційної стійкості функціювання підприємств за допомогою теорії ігорСілічова Т. В.; Железнякова Е. Ю.; Силичева Т. В.; Железнякова Э. Ю.; Silichova T. V.; Zhelezniakova E. U.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм нав-чанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2018Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесіАндросова Т. В.; Козуб В. О.; Чернишова Л. О.; Кот О. В.; Козуб В. А.; Чернышова Л. А.; Кот Е. В.; Androsova T. V.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.; Kot O. V.
2010Інформаційна взаємодія підприємства з суб’єктами зовнішнього середовища в процесі інвестуванняСігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.