Просмотр собрания по группе - Авторы Небилиця О. А.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 30 из 30 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесуНовікова М. М.; Небилиця О. А.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2023Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингуНебилиця О. А.; Норіна С. О.
2018Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринкахПтащенко О. В.; Небилиця О. А.; Брусніцина Д. Е.
2021Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовахНебилиця О. А.; Шумакова Я. О.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.
2013Управління кар’єрним зростанням персоналу підприємства : монографіяГриньова В. М.; Новікова М. М.; Небилиця О. А.; Гринева В. Н.; Новикова М. М.; Небылица Е. А.; Grinyova V. M.; Novikova M. M.; Nebylitsia О. А.
2020Цифрова корпоративна культура як стратегічний напрям управління персоналом сучасного підприємстваНебилиця О. А.
2021Чат-боти як ефективний стратегічний та інноваційний напрям розвитку бізнесуНебилиця О. А.
2023Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервісиНебилиця О. А.