Просмотр собрания по группе - Авторы Погуда Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 41  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022CRM-системи у діяльності туристичних підприємствПогуда Н. В.
2021Бізнес-планування у туризмі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" освітньої програми "Туризм" першого (бакалаврського) рівняПогуда Н. В.
2023Використання інформаційно-комунікаційних технології на підприємствах туризму для мінімізації впливу на навколишнє середовищеПогуда Н. В.
2023Вплив війни в Україні на туризм: відновлення та розвитокПогуда Н. В.
2021Вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність підприємств галузей туризмуПогуда Н. В.
2022Глобальні дистриб'юторські системи. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 242 «Туризм» другого (магістерського) рівняПогуда Н. В.; Сущенко О. А.; Ахмедова О. О.
2020Глобальні дистриб’юторські системи: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняПогуда Н. В.
2023Державна політика сприяння конкуренції на цифрових ринкахНикифоров А. Є.; Погуда Н. В.
2019Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингуПогуда Н. В.; Куріна К. Р.
2020Дослідження чутливості туристичних потоків до впливу світових та локальних факторівПогуда Н. В.; Примак Т. Ю.; Івченко Л. О.
2020Залежність розвитку туризму від впливу факторів зовнішнього середовищаПогуда Н. В.; Івченко Л. О.; Примак Т. Ю.
2020Зелений офіс як напрям відповідальності туристичного бізнесуПогуда Н. В.
2020Корпоративна соціальна відповідальність як складова стратегії розвитку туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2022Лояльність споживача як основа формування ефективної цінової стратегії підприємств туризмуПогуда Н. В.; Євсюкова Д. В.
2021Майбутнє сфери hospitality: аналітичний огляд 2020 року та перспективи розвиткуПогуда Н. В.
2020Макроекономічні показники як фактори впливу на обсяги виїзних туристичних потоківІвченко Л. О.; Погуда Н. В.; Мироненко А. М.
2020Маркетингові стратегії туристичних підприємств УкраїниПогуда Н. В.
2021Методи оцінки персоналу на підприємствах туристичного та готельного бізнесуПогуда Н. В.
2023Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2020Особливості обліку та аналізу діяльності підприємств туристичної сфериПогуда Н. В.