Просмотр собрания по группе - Тема комунікації

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 81  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Business ethics: syllabus of the educational discipline for students of the first (bachelor) levelNemashkalo K. R.; Balanovych A. M.; Немашкало К. Р.; Баланович А. М.; Баланович А. Н.
2021Digital етикет та комунікації: тенденції та вимоги сьогоденняАндрійченко Ж. О.; Близнюк Т. П.; Майстренко О. В.
2018Management and Marketing of Tourism : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 242 "Tourism"Sushchenko O. A.; Naumik-Gladka K. G.; Aldoshyna M. V.; Сущенко О. А.; Наумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.; Сущенко Е. А.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Алдошина М. В.
2022Social Communications in Dusiness EnvironmentYaresko K.; Chekshturina V.; Prosianyk O.; Zyma O.; Ivanova I.; Byelikova Y.; Sorokina H.; Afanasieva O.; Starkova H.; Яресько К.; Чекштуріна В.; Просяник О.; Зима О.; Іванова І.; Бєлікова Ю.; Сорокіна Г.; Афанасьєва О.; Старкова Г.
2020Визначення ролі комунікацій в публічному управлінніГавкалова Н. Л.; Джаін Прадіп Кумар
2015Гендерні особливості інтернет рекламиБєлікова Ю. В.
2016До питання оновлення змісту фізичного виховання на компетентісній основіМаракушин А. І.; Маракушин А. И.; Marakushin A. I.
2017Забезпечення ефективного функціонування органів місцевого самоврядуванняГавкалова Н. Л.; Мосумова А. К.
2016Задания для самостоятельной работы по учебной дисциплине "Менеджмент" для иностранных студентов направлений подготовки 6.030507 "Маркетинг", 6.030505 "Управление персоналом и экономика труда" дневной формы обученияПотемкин С. К.; Козлова И. Н.; Потьомкін С. К.; Козлова І. М.; Potiomkin S. K.; Kozlova I. M.
2023Збереження та просування української культури в умовах війниПридатько С. М.
2014КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІГрузіна І. В.
2021Комунікативні інструменти залучення коштів читачів як фактор сталого розвитку онлайн-медіаСировой М. О.
2021Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практикаСкабіна К. Д.
2019Комунікаційні технології, як ключовий фактор конкурентоздатності підприємствВоронюк Є. В.; Куценко К. І.; Куценко Ю. А.
2018Комунікації в освітній діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» третього (освітньо-наукового) ступеняБорова Т. А.
2023Комунікації та соціальна відповідальність: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняВасилик С. К.; Майстренко О. В.
2023Комунікації та соціальна відповідальність: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняВасилик С. К.; Майстренко О. В.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.
2015Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"Тімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2019Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.