Просмотр собрания по группе - Тема маркетинговая деятельность

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 32  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Features of marketing activity in the smartphone marketMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2015Holistic paradigm of small business marketing and its role in rural developmentAldokhina N. I.; Komarist O. I.; Danilenko V.; Алдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Даниленко В.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.
2016Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємстваМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2016Major factors of increase of business entities social responsibility and their marketingOrlov P. A.; Орлов П. А.
2018Marketing plan as an important tool of the business developmentMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2013QR-КОД – НОВЫЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ИНСТРУМЕНТОрленко Т. И.
2014Syllabus of the academic discipline "MARKETING MANAGEMENT" for students of of speciality "Business Administration" of all forms of studyЛепейко Т. І.; Котлик А. В.; Lepeyko T. I.; Kotlyk A. V.; Лепейко Т. И.
2012Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємствРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2017Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послугМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2011Ефективність маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2014ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВАСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2014Забезпечення ефективності міжнародного маркетинг-менеджменту підприємстваЖгунова К. А.; Zhgunova K. A.
2018Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетингРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2015Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"Тімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2018Маркетинговий менеджмент: робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівняГрузіна І. А.; Василик С. К.; Кінас І. О.; Грузина И. А.; Кинас И. А.; Gruzina I. A.; Vasilik S. K.; Kinas I. O.
2013Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2013Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізуРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Организация маркетинга на предприятииБуряк Е. А.
2012ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІФайзулаєва К. А.; Файзулаева К. А.; Fayzulayeva K. А.