Просмотр собрания по группе - Тема маркетингова інформаційна система

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 8 из 8
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний періодРодіонов С.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2016Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко А. В.; Ptashchenko O. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інтернет-маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2014РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАЛьвовська М. М.
2016Складові інформаційного забезпечення маркетингової діяльності промислового підприємстваІванов Ю. Б.; Иванов Ю. Б.; Ivanov Y. B.; Ус М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2018Інформація – стратегічний ресурс маркетингової інформаційної системи підприємстваКоюда В. О.; Коюда В. А.; Koiuda V. O.