Просмотр собрания по группе - Тема маркетингове середовище

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 9 из 9
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2011Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємствКулєшова Н. В.
2013ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ"МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА"Черкашин Д. В.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2020Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБойко Н. О.
2017Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.; Притыченко Т. И.; Prytychenko T. I.
2017Розробка напрямів підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.; Дзенис В. А.; Дзенис А. А.; Dzenis V. O.; Dzenis O. O.